18 Nisan 2013 Perşembe

revlon just bitten kissable balm stain

Revlon zaten pek çok ürünüyle kendini ispatlamış bir kozmetik markası. Ama just bitten kissable balm stain benim denediğim ürünleri içinde en iyisi. Clinique chubby sticklerin muadili olarak adı geçiyor ben clinique'i denemedim o yüzden kıyas yapmam doğru olmaz ama revlon beni pigmentasyonuyla olsun nemlendirici özelliğiyle olsun gayet tatmin ettiğinden clinique'e o kadar para vermeyi gerekli bulmuyorum. Kalem biçiminde olması sürümünü çok kolaylaştırıyor ama muhtemelen kullandıkça ucu sivriliğini yitireceğinden bu avantajını zamanla kaybedecektir. Ne yapış yapış bir his bırakıyor ne de dudakları kurutuyor ama sanki mentollü birşey sürmüşsünüz gibi hissettiriyor. Ben hoşlanıyorum verdiği ferahlıktan ama bilmiyorum herkes hoşlanır mı? Herkesin hoşlanmayabileceğini düşündüğüm bir diğer özellliği de kokusu. Bana falım damla sakızının kokusunu hatırlatıyor ve seviyorum açıkcası :) ama dediğim gibi herkes hoşlanmayabilir gerçi zaten sürdükten bir süre sonra artık kokuyu almıyorsunuz. Son olarak kalıcılığından bahsetmek istiyorum ki beni etkileyen özelliklerinden biri de bu oldu; saat tutmadım bilmiyorum ama birşey yiyip içmediğim sürece epey bir zaman bozulmadan kalıyor dudağımda. Cidden çok başarılı bir ürün olmuş bence buradan Amerikadan revlongillere kokulu öpücükler gönderelim:D

 Şuan bende yalnızca 020 lovesick/passionnee var en yakın zamanda başka renklerinden de alıciğim..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder