28 Nisan 2014 Pazartesi

Clinique Anti-Blemish Solutions Fondöten

   
       Yaklaşık 1 ay önce Clinique'in anti-blemish solutions serisinin 3 aşamalı cilt bakım setini ve fondötenini almıştım. (Alışveriş yazısı için tık) Cilt bakım ürünlerini de fondöteni de düzenli kullanıyorum. Sivilcelerimle ilgili olumlu bir gelişme olsa da henüz çok belirgin değil o yüzden cilt bakım ürünlerinin yazısı için daha erken olduğunu düşünüyorum. Ama yüzümdeki sorunlu bölgelerin düzenli fotoğrafını çekiyorum. Yazıyı yazdığımda adım adım gelişmeleri görebileceğiz.
     




      Fondöteni de 1 aydır kullanıyorum. Artık yorumlarımı paylaşabilirim diye düşündüm.

      Elimdeki rengi en açık ton olan 01 fresh alabaster. Çok açık tenli olanlara malesef koyu gelebilir. Almaya niyetiniz varsa muhakkak yüzünüzde deneyin derim.

      30 ml bir ürün, gözüme bayağı küçük gözükmüştü ama elimdeki diğer fondötenlere baktım hepsi 30 ml miş :) Plastik, hafif bir ambalajı var. Gayet pratik ve seyehat dostu.



   Kapatıcılığı orta seviyede. Sivilce problemi olan ciltler için üretildiği düşünülürse biraz daha kapatıcı olsa daha iyi olurmuş sanki. Eğer o gün daha iyi bir cilt makyajım olsun istiyorsam, kapatıcı kullanıyorum. Ama açıkcası son zamanlarda pek de umursamıyorum sivilcelerimin biraz gözükmesini mümkün olduğunca az ürün kullanmaya çalışıyorum.

   


  Bu fondötenle ilgili benim için en büyük sıkıntı şu ; heralde her sivilceli cilt çok yağlı olur diye düşünmüşler, o yüzden hiç acıması yok yüzümde kuru bir bölge varsa çok kötü, pütür pütür bir görüntü yaratıyor. Düzenli peeling ve çok iyi nemlendirmek gerekiyor makyaj öncesi ki kullanmakta olduğum aynı serinin nemlendiricisi bu konuda yeterli olmuyor. O yüzden makyaj öncesi Vichy aqualia thermal nemlendirici kullanıyorum. Yazısı için tık tık Cildi çok kuru olanların uzak durması gereken bir fondöten. Ben de kışın kullanmaya kalksaymışım sonuç hüsran olurmuş. Ama İzmir'in çok sıcak ve nemli yazında çok işime yarayacağı da aşikar.

     Ben hem fırçayla, hem elimle, hem de süngerle uygulamayı denedim. Fırçayla malesef istediğim sonuca ulaşamadım. Elimle ve süngerle denediğimde sonuç daha iyiydi. Süngerle en doğal sonucu almama rağmen hem çok ürün gittiğinden hem de kapatıcılığı biraz daha azaldığından daha çok parmaklarımla uygulamayı tercih ediyorum. Uygulamadaki bence en önemli nokta ürün çok çabuk sabitleniyor. Bu yüzden hızlı hareket etmek gerekiyor. Tüm yüze nokta nokta yapıp dağıtmaya çalışmak yerine bölgesel olarak uygulandığında sonuç daha güzel oluyor.

    His olarak da çok hafif, hiç rahatsızlık vermeyen bir fondöten. Yağlı ciltler için olmasına rağmen ölü gibi mat görüntü yaratmıyor. Sağlıklı ve doğal bir bitişi var.

     Sivilceyle ilgili katkısında yüzde yüz emin olamam tabi ama normalde yüzümde çıkmakta olan bir sivilce varsa bütün gün fondötenle dolaştığımda akşama o sivilce kat be kat büyümüş olur. Ama bu fondöteni ve cilt bakımı serisini kullandığımdan beri yeni sivilce pek çıkmıyor sanki. Var olanlarda kuruyor gibi ama yazının başında da dediğim gibi sivilce durumumda gerçekten büyük değişim olduğu zaman daha net konuşabilirim bu konuda.

    Yağlı cildi olup, sivilce sorunu yaşayanları çok çok mutlu edeceğini düşündüğüm bu ürün beni de şimdilik biraz uğraştırmakla beraber memnun ediyor!..




   

4 yorum:

  1. Yüzündeki duruşunu merak ettim :) Çektiğin fotoğrafları merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba antiblemish pudra fondoteni denediniz mi acaba? ben almayı düşünüyorum da yorumunuz varsa paylaşabilir msnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef pudra olanı denemedim ama almadan önce muhakkak görmenizi tavsiye ederim. Zira pudra fondötenleri daha riskli buluyorum...

      Sil