25 Ağustos 2015 Salı

Maybelline Suya Dayanıklı Rimel

      Rimel konusunda en başarılı bulduğum markalardan biri Maybelline yine beni yanıltmadı. Havuza, denize girerken de kullanılabilecek, suya gerçekten dayanıklı bir rimel buldum sonunda. Her ne kadar bu yaz tatil yapma imkanım olmadıysa da önce duşta, sonra da havuzda test edip onayladım. Maybelline Lash Sensational'ın waterproof (suya dayanıklı) olan versiyonu suyun altında kesinlikle akma, bulaşma yapmadığı gibi gayet güzel hacim veriyor kirpiklere. Bir de kirpik kıvırıcı kullanmadığım halde kirpiklerimi pek güzel kıvırdı ve bütün gün de öyle kalmalarını sağladı yani inatçı, ok kirpiklilerin derdine derman olabilir duyurulur :) Yazıyı kısa ve öz tutuyorum çünkü söylenebilecek çok birşey yok işimi gördü, çok beğendim suya dayanıklılığına yüzde yüz kefil olurum. Tek olumsuz yanı ise kolay kolay temizlenmemesi. Bioderma, Garnier vs gibi Micellar su tarzı temizleyicilerle pek çıkmıyor malesef  yağ bazlı göz makyajı temizliyicilere ihtiyaç duyuyor. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere sevgiler! :)











13 yorum:

  1. Çok beğendim en kısa zamanda denemeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) umarım memnun kalırsınız

      Sil
  2. Daha rastlamadım buna ama umarım kısa zamanda dener alırım,çok iç açıcı gozukuyor gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Türkiye'de vardır, bir arkadaşım da bulamadığını söyledi çünkü :( teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  3. merhaba bloğunu takipdeyim bana da beklerim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. vav çok güzel durmuşş, çok beğendimm ^-^

    YanıtlaSil
  5. Tesekkurler ben de cok severek kullanmistim o zmn gratise gelmis olmasina cok sevindim

    YanıtlaSil
  6. Gratis'te dün suya dayanıklı değil de normal çeşidi satılmaya başladı. Tabii ki hemen aldım detaylar için bloguma bakabilirsin :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de yazin suya dayanikli kullaniyorum. Rimellerimden biri de bu. Rimel hastasi oldugumdan marka marka alip deniyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Benim de favori makyaj urunum rimel valla hep daha iyisini bulabilirim gibi geliyor :)

    YanıtlaSil